Részletes tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) olvasható, az alábbiak tájékoztató jellegű információk.
Egyedi árajánlatkérés bal oldalon az ONLINE ÜZENETKÜLDÉS gombra kattintva vagy az info@logenwebshop.hu emailcímre küldheted az egyedi ajánlatkérésedet.
Egyedi ajánlatot a várhatóan 1millió forint feletti rendelésre adunk.
Helyszíni műszaki felmérést szakmai tanácsadást is adunk.
A Logenwebshop-ban megrendelt termékeket kiszállítás esetén DPD kézbesíti a megrendelésben megadott címre. Utánvétes fizetésnél a számla összege a szállítócég futáránál fizetendő átvétekor.
A szállítási díj súly függő, az értéke a megrendelés folyamán kerül megállapításra.
Súly |
|
Fizetendő összeg |
0-10 kg |
|
1300 Ft + ÁFA |
10,1-20 kg |
|
1800 Ft + ÁFA |
20,1-31,5 kg |
|
2300 Ft + ÁFA |
31,6-50 kg |
|
3500 Ft + ÁFA |
50 kg felett |
|
Csak személyes átvétel |
Futárcéggel történő csomagszállítás esetén, a Felhasználó minden esetben köteles ellenőrizni a csomag- és tartalmának sértetlenségét (sértetlennek látszó csomagolásban is lehet szállítás közben megsérült törött áru), mielőtt átveszi rendelését. Az ellenőrzés során a külsérelmi nyomok mellett győződj meg a termék sértetlen belső állapotáról is, annak mozgatásával, forgatásával. Belső sérülések lehetnek a leszakadó alkatrészek, melyek nagyobb ütés által letörhetnek, mozognak. Ez azért fontos, mert a Felhasználó aláírásával nem csak a kézbesítés teljesítését igazolja, hanem a sérülésmentes átvételt is. Emiatt, ha utólag kiderül, hogy a dobozban lévő termék törötten érkezett, a szállító cég nem fogja vállalni érte a felelősséget, ezért kártérítést sem fog fizetni. Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a csomagot, kérjük, tájékoztasd meghatalmazottadat a fentiekről! Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért LOGEN kft felelősséget nem vállal!
A garancia érvényesítéséhez szükséges a számla vagy annak másolata!!
A három napos csereszavatosság csak hibás, rossz készülékre vonatkozik, amennyiben az rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, illetve kicsomagolás után azonnal észlelték a hibát, melynek következtében a készülék RENDELTETÉSSZERŰEN NEM HASZNÁLHATÓ, és a készüléket üzletünkbe hiánytalanul (beleértve a csomagolást is) a megadott határidőn belül visszaszállítják. A szerviz fenntartja magának a jogot, hogy a készülék meghibásodásának okát bevizsgálja a garanciális cserét megelőzően. Ha a vizsgálat során kiderül, hogy a meghibásodás okát a NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLATokozta, illetve a garanciális csere körébe nem tartozó okból történt a meghibásodás, garanciális cserére nincs lehetőség. A nem a LOGEN Kft garanciális szerviz hatáskörébe tartozó termékek esetén a vizsgálati idő meghosszabbodik a szakszerviz által elvégzett munka időtartamával. A LOGEN Kft. többszöri javítás esetén sem köteles a készüléket új készülékre cserélni.
Amennyiben a vizsgálat eredménye szerint a javítás, illetve a csere teljes mértékben garanciális körbe tartozik, úgy a szállítási költséget kivéve egyéb költség a vevőt nem terheli. A garanciális csere szállítási költségét (postai, futárszolgálat vagy egyéb) a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet 4§ (5) bekezdése értelmében a vevőnek kötelessége állnia. A garanciális javítás ideje alatt a garanciaidő meghosszabbodik a javítás időtartamával. Ha a vizsgálat nem garanciális javításra mutat, ebben az esetben a nem garanciális szerviz költségei az irányadóak.
Nem tartoznak a garanciális javítások körébe a következő hibajelenségek: tisztítás, izzó- és lézerdióda csere, törés, gumi és egyéb természetesen kopó alkatrészek cseréje, például potméter, gumiláb, színfólia, vezeték megszakadása. Hangfalak, fejhallgatók és egyéb membránnal működő készülékek esetében nem garanciális feltétel a túlhajtás, leégetés következtében szükséges hangszóró csere. Garanciaidőn túli javítás esetén a vevő a javításra előzetes árajánlatot kérhet. Ezen bevizsgálás költsége 3.000.- Ft + ÁFA, melyet csak abban az esetben kell megfizetni, ha a vevő nem kéri a javítást, és a javításra leadott termék már nem garanciális, illetve garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a garanciális feltételeken kívül eső okból történt a meghibásodás. (garancia kizárása) A szerviz fődarab cseréje esetén (akár garanciális, vagy sem) csak új alkatrészt épít be, erre az alkatrészre (további) 6 hónap garanciát vállal.
2004. november 1-től a szerviz határidőre vonatkozó törvény eltörlésre került. Szervizünk azonban ennek ellenére 15 munka napos javítási határidő betartására törekszik. Ha a javításra leadott készülékhez alkatrészt kell rendelni, a javítás ideje meghosszabbodik az alkatrész beérkezésének idejével. Erről az ügyfelet kérésre - természetesen - előzetesen értesítjük. A javítás elkészültéről/javíthatatlanságról/garanciális cseréjéről, illetve javításáról az ügyfelet azonnal értesítjük emailben és SMS-ben egyaránt. Szükség esetén telefonon is. Az értesítéstől számított 14 napon belül az ügyfél köteles a terméket elszállítani, illetve előzetes egyeztetés után - ennek feltételeit betartva - postai vagy csomagküldéses kiszállítást kérni. Az értesítést követő 15. naptól naponként 500 Ft + Áfa tárolási költséget számítunk fel. Amennyiben a tárolási költség eléri a készülék aktuális piaci árát, a LOGEN Kft. a készüléket saját készletének tekinti, és használt cikként értékesíti azt.
Az aktuális magyar törvények értelmében a szerviz cserekészüléket NEM KÖTELES biztosítani, függetlenül attól, hogy a javításra leadott készülék garanciális, vagy sem.
A LOGEN Kft. nem felelős az alábbiakért:
a megrendelt alkatrész önhibáján kívüli hosszadalmas beérkezése
izzó, lézerdióda kiégése a megadott üzemórán belül
természetesen kopó alkatrészek meghibásodása, kábelszakadás
elmaradt anyagi haszon a javítás ideje alatt
a meghibásodásból eredő egyéb kellemetlenségek
A szerviz óradíja bruttó 5.000Ft / megkezdett munkaóra.